onsdag den 21. april 2021

Hilsen fra Vivi

Nu er vi i april, og det ser ikke ud til at vores lokale bliver åbnet for at vi kan mødes inden sommerferien desværre. Hvis det sker, så giver jeg jer besked - måske kunne vi håbe på en enkelt syaften i juni? Vi får se... 

_____________________________

Vivi har sendt en besked til mig og bedt om at lægge den ud her, så I ser den:




“Jeg har haft en del mønstre med i KQ, som I bare kunne tage.

Jeg vil utroligt gerne applikere et fuglehus på en mappe til mønstre fra Quilt my design, hvor denne BOM er fra.

Dette mønster har en af jer formentlig fornøjelsen af idag.

Hvis du har mønstret kan jeg så låne et par af blokkene til at tegne skabelonerne af, så vil jeg blive utroligt glad.

Håber I alle er kommet godt igennem månederne, siden vi sidst så hinanden i efteråret.

Mon ikke de fleste af os er godt igang med at blive vaccineret?

Quiltehilsen Vivi”



Ingen kommentarer:

Send en kommentar