tirsdag den 28. juni 2016

Gaver til os!

For et par uger siden blev jeg ringet op af en flink ældre mand, der kunne fortælle at hans kone tidligere har syet meget patchwork men nu ikke ser så godt længere. Derfor havde de bla. en quilteramme som de ville forære os i Kronborgquilterne hvis vi var interesserede.

Jeg takkede selvfølgelig ja tak til dette flotte tilbud og senere samme dag besøgte jeg hr. og fru Bonfils i Fiolgade, kun 100 meter fra vores klublokale! Vi fik denne fine Danewood quilteramme på fod (45 cm i diameter) + en lille ramme på ca. 20cm.


Jeg forestiller mig at vi sætter rammen i depotet i kælderen under Fællessalen, og så kan medlemmerne låne den, når man har brug for den - så er man også fri for at have den stående når den ikke er i brug.

Derudover havde fruen også dette stjernetæppe liggende, som er samlet med mellemfoer og bagside, der er quiltet en lille smule i det og tegnet op til blomsterquilt i alle de hvide felter.

Hvis nogen gerne vil lave det færdigt, så er I velkomne til at kontakte mig, det kan enten være til eget brug eller vi kan donere det færdige tæppe til Projekt Puttetæpper.


Forsat god sommer(-ferie)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar