søndag den 13. oktober 2019

Syaften d. 2. oktober 2019

Mange billeder!!!

Først Anette med det superflotte Down in the Garden med de iøjnefaldende røde sommerfugle som blikfang:


Selvom Ann-Leila ikke deltog i sy-sammen-dagen i september, så har hun alligevel syet en Case in Point i pang-farver:


Ann-Leila har tilføjet et ekstra "opslag" inden i så der er plads til flere rundpinde:



Jeg - Marie - er også færdig med min version:


Den er rigtig sjov at sy - det er lidt ligesom et byggesæt når man først har skåret og quiltet alle dele og skal sætte det hele sammen. Og By Annies mønstre er bare gode at følge ☺


Nu ønsker jeg mig bare et nyt sæt Knit Pro rundpindesæt i stedet for det Addi-sæt jeg har, og hvor nogle af pindene ikke låser rigtigt på wirerne...


Merete er blevet færdig med sin flotte store sytaske, som hun var i gang med på sy-sammen-dagen:


Masser af lommer!



Ruth har syet de flotteste og sødeste julebukke:



De er bare SÅ fine!


Produktive Vivi har syet en projektmappe med mesh:


... og en matchende lille pung til småtingene:


På sy-sammen-dagen var Vivi i gang med dette flotte og meget søde etui til broderitråd - nu er det færdigt:



Det er fyldt med de trådfarver som Vivi bruger til et igangværende projekt. Lækre nuancer ☺


Ingen kommentarer:

Send en kommentar