torsdag den 5. januar 2012

Første sy-aften i 2012

Så er vi igang igen efter en dejlig juleferie og der er virkelig blevet syet noget siden sidst:
(klik på billederne, så bliver de større, men kvaliteten er ikke så god denne gang, jeg havde kun min mobiltelefon med)

Inge Aagaard havde broderet denne lille fine nålepude til Anna:
Birthes søde røde juleengel. Birthe havde også nogle flotte hjerter til ophængning med, men billederne af dem var for dårlige... Hjerterne var syet efter DHD (Del Hver Dag) hos Hannes.
Hanne Pihl har syet dette flotte lille slumretæppe med en mini-balipops. Det er syet på maskine med strimmelteknik. Hun er ikke helt færdig med quiltning og lukkekant...Super-flotte farver!
Pernille havde denne sjove lille dims med. Man stikker nålen ind i den røde filt, klemmer sammen om den med de to metalskiver og trækker så nålen ud igen. Der er ståluld inde bag filten, så nålen slibes til. Smart! Jeg har ikke kunne finde den på nettet, måske Pernille kan hjælpe: Hvad hedder sådan én?
Pernille har syet denne rigtig flotte reol med ægkanter fra stof, samlet gennem en lang periode. Dem der så reolen, skal nu hjem og begynde at samle ægkanter!
Aagots pudebetræk med optisk bedrag! Det ligner æsker med farverige bunde! Superflot!
Pernilles kæmpestore tæppe - hun kalder det "Min barndoms farver" fordi det minder hende om karussellerne i Tivoli, da hun var barn:
Næste gang vil jeg huske mit nye kamera, så bliver billederne forhåbentlig lidt bedre. Tak for en god aften!

1 kommentar:

  1. Hvis du gerne vil kommentere og ikke har en google-konto, så gør således:
    Klik på Kommentarer
    Skriv kommentaren i tekstfeltet
    Klik på rullelisten i feltet Kommenter som:
    Vælg Navn/webadresse
    Skriv dit navn i feltet Navn
    Klik på Fortsæt
    Klik på Udgiv
    Skriv de bogstaver du ser i feltet (de står underligt - det er meningen)
    Klik Udgiv igen

    SvarSlet