tirsdag den 19. oktober 2021

Syaften 15. september og 6. oktober

Undskyld - jeg er ikke særlig god til at få lagt billeder ud efter hver syaften - ikke så god som jeg plejer... og jeg har nogen gange svært ved at huske hvem der har lavet hvad. I er alle sammen så dygtige !!! Jeg skal nok forsøge at gøre det bedre ☺

Der er styr på julefrokosten - husk det er onsdag d. 1. december vi mødes kl. 18 til hygge, spisning og måske lidt sang.

________________

Jeg er ret sikker på at det er Ruth der har været i gang med masser af paperpiecing - og foreløbig har toppen til denne flotte fyr færdig:


Lene har været en sand kunstner og syet dette "maleri" med græssende køer. Så flot!


Merete har syet en dinner-for-two med applikerede hexagoner. Skønne douchede farver:


Rita har samlet alle de meget fine broderier i et flot tæppe (vægtæppe?) med kvadrat-patchwork:


Flittige Birte har syet en dejlig rummelig taske med flot for og bag-side:


Jeg er lidt usikker på denne vanvittig flotte mappe med broderet og applikeret livets træ - var det mon Hanne P eller Vivi? Det var vist en af de to...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar